09125261279

مقاله

۲۶ شهریور ۱۴۰۲

آشپزخانه کاربردی و شش نکته اساسی

وقتی در حال طراحی کابینت یک آشپزخانه جدید هستید، طبیعتاً چیدمان کابینت، کلید آشپزخانه کاربردی است. شما باید اطمینان حاصل کنید که کابینت آشپزخانه جدید شما نه تنها زیبا به نظر می رسد بلکه عملکرد زیبایی نیز دارد. به این چک لیست نگاهی بیندازید تا شش عنصر ضروری برای داشتن یک آشپزخانه خوب را بشناسید.

1-آشپزخانه کاربردی باید فضای ذخیره سازی کافی داشته باشد

بارها و بارها بر روی این موضوع تاکید کرده ام که اگر می خواهید آشپزخانه کاربردی باشد یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی است. به دقت در مورد چیزهایی که باید در کابینت ها قرار دهید فکر کنید. کابینت هایی را انتخاب کنید که با اندازه و چیدمان آشپزخانه شما متناسب باشند. در مورد طرح‌های استفاده حداکثری از فضا، مانند کابینت‌های دیواری بلند، تحقیق کنید.

یک لیست تهیه کنید تا بفهمید دقیقاً چه چیزی را باید در کابینت ها قرار دهید. هنگامی که بدانید چه اقلامی را ذخیره می کنید و در کجا قرار است از آنها استفاده کنید، می توانید بهترین گزینه ها را برای طراحی کابینت خود در نظر بگیرید.

شما میتوانید مقاله طراحی کابینت و چند مشکل رایج آشپزخانه را بخوانید.

آشپزخانه کاربردی
اگر می خواهید آشپزخانه کاربردی باشد یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باید در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی است.

2-فضای کار داشته باشید

اگر به آشپزی علاقمند هستید، سطوح کار و پیشخوان ها را جدی بگیرید. آنها باعث می شوند اشتیاق شما حفظ شود. صفحات کابینت شما به علاوه بر زیبایی به استحکام و دوام نیاز دارند. اگر ابعاد آشپزخانه شما اجازه می دهد از داشتن یک جزیره غافل نشوید.

شما میتوانید مقاله برای یک جزیره آشپزخانه چقدر فضا نیاز دارید؟ را بخوانید.

آشپزخانه کاربردی فضای کار مناسبی باید داشته باشد.

3-آشپزخانه کاربردی ارمغان نورپردازی لایه ای

به محض اینکه چیدمان کابینت آشپزخانه خود را برنامه ریزی کردید، به این فکر کنید که نورها را در کجا قرار می دهید. نورهای محیطی را با چراغ های متمرکز و وظیفه تکمیل کنید تا یک نورپردازی فوق العاده را ایجاد کنید که به کابینت و فضای شما کارایی و زیبایی می بخشد و آشپزخانه کاربردی داشته باشید.

شما میتوانید مقاله نورپردازی آشپزخانه و نحوه انتخاب آن را بخوانید.

نورپردازی اصولی
من توصیه می‌کنم از انواع نور در آشپزخانه خود استفاده کنید.

4-برای داشتن آشپزخانه کاربردی تجهیزات با کیفیت را انتخاب کنید

یک دستگیره زیبا می تواند یک کابینت استاندارد را بهبود بخشد، یا یک شیر آب که به خوبی انتخاب شده می تواند ظاهری با کیفیت به سینک و کابینت شما بدهد. سخت افزار در آشپزخانه شما بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین منطقی است که روی کیفیت سرمایه گذاری کنید تا مطمئن شوید که آنها قوی، بادوام و خوش دست هستند.

تجهیزات با کیفیت برای آشپزخانه ضروری است.
سخت افزار در آشپزخانه شما بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین منطقی است که روی کیفیت سرمایه گذاری کنید.

5-کفپوش بادوام

 آشپزخانه یک منطقه کاری، پر حادثه با رفت و آمد زیاد می باشد بنابراین کفپوش آن باید در طول زمان مقاومت خود را از دست ندهد. سطوح زیادی وجود دارد که می توانید به سراغ آنها بروید از جمله سنگ طبیعی، بتن، سرامیک و غیره. شما همچنین می توانید کفپوش های چوبی یا طرح چوب را انتخاب کنید، اما در مورد مقاومت و نحوه محافظت از آن در برابر آسیب های احتمالی حتما راهنمایی بگیرید. به این فکر کنید که کف آشپزخانه شما با کابینت و فضای آشپزخانه شما چگونه به نظر می رسد و آیا می خواهید آن را در آینده تغییر دهید یا خیر. کاشی های سنگی کلاسیک با اکثر سبک ها و رنگ ها همخوانی دارند. با این حال، یک کفپوش طرح دار نیز می تواند خیره کننده به نظر برسد.

کفپوش آشپزخانه کاربردی
آشپزخانه یک منطقه کاری، پر حادثه با رفت و آمد زیاد می باشد بنابراین کفپوش آن باید در طول زمان مقاومت خود را از دست ندهد.

6- بین کابینتی با دوام و مراقبت آسان

کاشی که بین کابینت زمینی و دیواری خود نصب می کنید می تواند ظاهر آشپزخانه شما را تغییر دهد. این فرصتی عالی برای خلاقیت در فضای آشپزخانه است. یک ماده بادوام انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را پاک کنید. همچنین به دنبال طرحی باشید که مناسب سبک شما باشد.

بین کابینتی
بین کابینتی تاثیر فوق العاده ای در زیبایی آشپزخانه می گذارد.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان میتوانید با شماره 77650164-021 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *