09125261279

مقاله

۱۰ مهر ۱۴۰۲

انواع متریال سینک آشپزخانه

هرکسی که آشپزخانه ای را ساخته یا بازسازی کرده است، با اضطراب ناشی از گرفتن بسیاری از تصمیمات مهم در مدت زمان کوتاه آشنا است. کسب اطلاعات در مورد این تصمیمات از قبل می تواند به کاهش بخشی از این استرس کمک کند. در اینجا ما اطلاعاتی را در مورد انواع متریال سینک آشپزخانه به شما ارائه می دهیم.

هنگام انتخاب متریال سینک آشپزخانه، هزینه، عملکرد و زیبایی شناسی باید اهمیت داشته باشند. به عنوان مثال، اگر سینک استیل ضد زنگ با قیمت مناسب را انتخاب می کنید، باید بدانید که چگونه به راحتی می تواند خراشیده شود و آثار آب را نشان دهد.

 سینک های نسوز یا چدن سفید زیبا هستند، اما ممکن است برای روشن و سفید ماندن به مقداری زحمت نیاز داشته باشند.

سینک های کوارتز یکپارچه به شدت محبوب و زیبا هستند، اما گران هستند و لزوما ضد گلوله نیستند. در ادامه ببینید چه نوع متریالی برای شما و سینک آشپزخانه شما مناسب است.

شما میتوانید مقاله سینک آشپزخانه و چهار نکته برای انتخاب مناسب را بخوانید.

استیل ضد زنگ

تا کنون محبوب ترین متریال برای سینک آشپزخانه، استیل ضد زنگ می باشد. آنها در برابر حرارت و لکه مقاوم هستند و در انواع، سبک ها و اندازه های مختلف موجود هستند.

تنوع قیمتی در سینک های ضد زنگ بسیار گسترده است. شما می‌توانید یک سینک استیل ضد زنگ با کیفیت مناسب را با هزینه‌ای نه چندان زیاد تهیه کنید. این سینک ها برای کسانی که بودجه محدودی دارند بسیار مناسب هستند. سینک های استیل در حال حاضر در رنگ های متنوع و حتی مشکی نیز موجود است که دارای پرداختی با دوام هستند. همچنین به دنبال سینک‌هایی باشید که دارای لنت‌های جاذب صدا در قسمت‌های بیرونی و پایین سینک هستند.

سینک استیل ضد زنگ
شما می‌توانید یک سینک استیل ضد زنگ با کیفیت مناسب را با هزینه‌ای نه چندان زیاد تهیه کنید.

سینک گرانیتی کامپوزیت

سینک های گرانیتی ظاهر خوبی دارند، بادوام هستند و مانند سینک های فولادی ضد زنگ لکه های آب یا خراش را نشان نمی دهند. آنها در انواع رنگ های خنثی موجود می باشند. این سینک ها اگرچه بادوام هستند، اما در صورت استفاده نادرست ممکن است ترک بخورند. همیشه سینک گرانیتی خود را قبل از نصب به طور کامل بررسی کنید تا مطمئن شوید که در حین حمل و نقل آسیبی به آن وارد نشده است.

شما میتوانید مقاله عمق سینک آشپزخانه و نحوه انتخاب آن را بخوانید.

سینک گرانیتی کامپوزیت
سینک های گرانیتی مانند سینک های فولادی ضد زنگ لکه های آب یا خراش را نشان نمی دهند.

متریال سینک آشپزخانه سرامیکی

سینک های سرامیکی از خاک رس پخته شده در دمای بسیار بالا ساخته می شوند. سینک های سرامیکی در برابر خراش، لکه و بریدگی بسیار مقاوم هستند. تمیز کردن آنها آسان است.  

متریال سینک آشپزخانه سرامیکی
سینک های سرامیکی در برابر خراش، لکه و بریدگی بسیار مقاوم هستند. تمیز کردن آنها آسان است.

متریال سینک آشپزخانه چدنی

این سینک از روکش چدن با روکش لعابی سخت ساخته می شود. این یکی دیگر از سینک های بسیار بادوام است که برای طرفداران سینک سفید توصیه می کنم. به خاطر داشته باشید که سینک های چدنی سنگین هستند، بنابراین مطمئن شوید که کابینت های شما از نظر ساختاری سالم هستند و از سینک پشتیبانی کافی می کند.

متریال سینک آشپزخانه چدنی
به خاطر داشته باشید که سینک های چدنی سنگین هستند.

کوارتز

اگر صفحه کوارتز را روی کابینت خود نصب می کنید، می توانید سینک منطبق با صفحه را برای ظاهری تمیز و بدون درز ساخته و نصب کنید. با این حال، نکته‌ای که باید در مورد کوارتز به خاطر داشت این است که کوارتزهای تیره‌تر و با رنگ یکدست‌تر نسبت به رنگ‌های روشن‌تر یا آن‌هایی که ترکیب یا الگوی بیشتری دارند، خراش‌ها و رنگ‌ها را بیشتر نشان می‌دهند.

شما میتوانید مقاله سینک آشپزخانه را کجا باید گذاشت؟ را بخوانید.

متریال سینک کوارتز

سینک مسی

سینک های مسی جذابیت بالایی دارند و همچنین مقاوم در برابر زنگ زدگی هستند. کیفیت هنگام انتخاب یک سینک مسی مهم است، بنابراین مطمئن شوید که حداقل یک سینک با مس خالص را انتخاب می کنید. البته ممکن است مقدار کمی روی برای استحکام به آنها اضافه شود. از مواد شیمیایی برای نظافت سینک مسی اجتناب کنید و در عوض با آب و صابون آنها را  تمیز کنید.

سینک مسی
از مواد شیمیایی برای نظافت سینک مسی اجتناب کنید و در عوض با آب و صابون آنها را تمیز کنید.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان میتوانید با شماره 77650164-021 تماس حاصل فرمایید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *