09125261279

مقاله

۱۸ مهر ۱۴۰۲

معایب رنگ سفید کابینت

در حالیکه تمیز کردن کابینت‌های سفید سخت‌تر از رنگ‌های دیگر نیست ، اما بیشتر از رنگ‌های تیره‌تر لکه‌ها و کثیفی‌ را نشان می‌دهند. سطوح سفید نیز نسبت به رنگ های دیگر خراش ها را راحت تر نشان میدهند. رنگ سفید کابینت مانند هر رنگ دیگری داری مزایا و معایبی میباشد. در این مقاله سعی میکنیم معایب مهم رنگ سفید را بررسی کنیم.

شما میتوانید مقاله جامع کابینت سفید آشپزخانه را بخوانید.

کابینت های سفید راحت تر کثیف می شوند

شاید بزرگترین شکایت در مورد کابینت سفید این است که تمیز نگه داشتن آنها سخت است. از معایب رنگ سفید برای کابینت این است هیچ لکه‌ای را پنهان نمی‌کند. رنگ سفید به راحتی کثیفی را نمایش میدهد. در نتیجه نگهداری و تمیزی کابینت‌ سفید، نیاز به زحمت بیشتری دارد. این موضوع در مورد کابینت کلاسیک و نئوکلاسیک بیشتر صدق میکند.

در صورتی که این موضوع برای شما مشکلی بزرگ است من به شما پیشنهاد میکنم از خرید کابینت های یکدست سفید اجتناب کنید و یک رنگ تیره تر را به کابینت سفید خود اضافه کنید. به عنوان مثال یک رنگ تیره را برای کابینت زمینی خود انتخاب کنید. رنگ تیره نگهداری از کابینت های زمینی را آسان می کند. رنگ سفید را برای کابینت دیواری خود استفاده کنید. معمولا کابینت های دیواری دیرتر از کابینت های زمینی کثیف میشوند.

کابینت های سفید راحت تر کثیف می شوند.
بزرگترین شکایت در مورد کابینت سفید این است که تمیز نگه داشتن آنها سخت است.

از معایب رنگ سفید کابینت سرد و استریل بودن آن است

یکی از معایب رنگ سفید این است که رنگی سرد و در طول زمان میتواند خسته کننده باشد. رنگ سفید هم مانند همه رنگ ها دارای پرده های مختلف رنگی میباشد. برای حل این مشکل از رنگ سفیدی استفاده کنید که مقداری گرما در آن یافت میشود. همچنین میتوانید کابینت سفید خود را با یک رنگ گرم ترکیب کنید. لازم نیست این ترکیب رنگی بخش قابل توجهی از رنگ سفید کابینت شما را از بین ببرد. شما میتوانید یک صفحه کابینت با رنگ گرم برای آشپزخانه خود انتخاب کنید یا این گرما را در حاشیه کابینت ها استفاده نمایید. اینکه این ترکیب رنگی چگونه در کابینت شما اعمال شود به سلیقه شما بستگی دارد اما از نظر طراح کابینت خود هم استفاده کنید.

شما میتوانید مقاله صفحه کابینت سفید را بخوانید.

از معایب رنگ سفید کابینت سرد و استریل بودن آن است
یکی از معایب رنگ سفید این است که رنگی سرد و در طول زمان میتواند خسته کننده باشد.

یکی از معایب کابینت سفید تغییر رنگ است

نکته ای که در اینجا به شما یادآوری میکنم از معایب رنگ سفید نمیباشد اما لازم است هنگام انتخاب رنگ سفید برای کابینت خود به آن توجه داشته باشید. در صورتی که متریال کابینت سفید شما(روکش سفید، رنگ سفید، ملامینه سفید، پی وی سی سفید و…) از درجه کیفیت لازم و کافی برخوردار نباشد کابینت‌های سفید شما به احتمال زیاد با گذر زمان دچار تغییر رنگ خواهند شد. اگر کابینت های شما در معرض نور مستقیم خورشید باشند این تغییر رنگ زودتر اتفاق خواهد افتاد. هنگام خرید کابینت سفید حتما به این موضوع توجه نمایید.

یکی از معایب کابینت سفید تغییر رنگ است.

کیفیت

نکته دیگر که باید به آن توجه داشت کیفیت کابینت سفید میباشد. در صورتی که متریال کابینت سفید شما از کیفیت قابل درخوری برخوردار نباشد به طور قطعی به زودی شاهد خط و خش های فراوان بر روی سطوح سفید آن خواهید بود. این نکته در مورد کابینت هایگلاس و سبک انزو به مراتب بیشتر صدق میکند.

کیفیت کابینت سفید

در صورت نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان میتوانید با شماره 77650164-021 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *