09125261279

مقاله ها

به دنیای دیدنی آشپزخانه خوش آمدید! ایده‌های خلاقانه برای بهترین استفاده از فضای آشپزخانه،

کابینت سبز

کابینت سبز

بسیاری از مردم به این فکر می کنند که آیا کابینت های سبز زیبا هستند یا نه؟ بیایید نگاهی دقیق تر به این موضوع بیندازیم و بررسی کنیم که آیا کابینت های سبز قدرت ماندگاری و جذابیت دارند یا خیر.

ادامه »
چیدمان نامناسب کابینت آشپزخانه

چیدمان نامناسب کابینت آشپزخانه و نحوه اجتناب از آن

انتخاب رنگ و وسایل زیبا برای کابینت آشپزخانه جدید یک موضوع  است و چیدمان کابینت آشپزخانه یک موضوع. اگر چیدمان کابینت آشپزخانه به صورت نامناسب انجام گیرد، رنگ بندی مناسب کابینت و وسایل زیبا هم نمیتوانند خود را نشان دهند. همچنین چیدمان نامناسب کابینت عملکرد آشپزخانه را تحت تاثیر قرار میدهد.

ادامه »
کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک

در این مقاله سعی میکنیم با ارائه نکات لازم به خواننده کمک کنیم تا بتواند تصمیم بگیرد آیا سبک نئوکلاسیک برای آشپزخانه وی مناسب است یا خیر. همچنین درباره مزایا و معایب، نقاط ضعف و قوت و باید ها و نباید های یک آشپزخانه نئوکلاسیک صحبت کرده ایم. در ادامه تلاش نموده ایم تا اصول و راهنمایی های لازم و ضروری برای طراحی هر چه بهتر و جذاب تر کابینت آشپزخانه به سبک نئوکلاسیک را برای کسانی که این سبک را انتخاب کرده اند ارائه دهیم. چه برای کسانی که در مورد انتخاب سبک نئوکلاسیک مردد هستند و چه برای کسانی که سبک نئوکلاسیک را برای آشپزخانه خود انتخاب کرده اند مقاله زیر بسیار مفید و کارآمد میباشد.

ادامه »
کابینت آبی

کابینت آبی

در این مقاله، مزایا و معایب و چند نکته در مورد کابینت آشپزخانه آبی را بررسی می‌کنیم تا بتوانید در مورد مناسب بودن یا نبودن آن‌ها برای آشپزخانه تان تصمیمی آگاهانه بگیرید. در صورتی که قصد سفارش کابینت آبی رنگ را برای آشپزخانه خود دارید حتما ادامه مقاله را مطالعه بفرمایید.

ادامه »
کابینت سفید آشپزخانه

کابینت سفید آشپزخانه

در این مقاله نکات و توصیه های بسیار مفید و مهمی گرد آوری شده است. به شما توصیه میکنم برای آنکه مطمئن شوید آیا کابینت سفید برای آشپزخانه شما یک انتخاب ایده آل است و همچنین برای طراحی هرچه بهتر کابینت سفید آشپزخانه خود ادامه مقاله را حتما مطالعه بفرمایید.

ادامه »
طراحی جزیره آشپزخانه

طراحی جزیره آشپزخانه

آشپزخانه یکی از پیچیده ترین فضاها برای طراحی در یک خانه است و طراحی جزیره مناسب سخت تر. در حالی که هیچ فرمول مشخصی برای تعیین نحوه طراحی جزیره وجود ندارد، برخی از دستورالعمل های اندازه گیری می توانند در طراحی جزیره آشپزخانه به ما کمک کنند.

ادامه »