09125261279

مقاله

۱۹ مهر ۱۴۰۲

آشپزخانه را بزرگتر جلوه دهید

اگر چند ترفند بدانید، آشپزخانه شما با هر اندازه ای می تواند بزرگتر به نظر برسد. استفاده از رنگ سفید شروع خوبی است، اما راه‌های زیادی برای بزرگتر نشان دادن آشپزخانه وجود دارد، بدون اینکه نیاز باشد فضای قابل توجهی از ذخیره سازی کابینت ها را قربانی کنید. در اینجا چند ترفند را به شما نشان میدهم.

کابینت های کم عمق آشپزخانه را بزرگتر نشان میدهد

 در صورتی که فضای کافی برای ظروف خود دارید لزومی  ندارد که همه کابینت های زمینی شما عمق استاندارد داشته باشند.
استفاده از کابینت‌ باریک‌تر برای یک منطقه مزایای خود را دارد. فضای کف را کمی بیشتر باز می کند، که می تواند تفاوت بزرگی در یک آشپزخانه کوچک ایجاد کند. البته فضای ذخیره‌سازی شما را اندکی کاهش می‌دهد، اما کابینت‌های کم عمق‌تر می‌توانند محل مناسبی برای نگهداری اقلام روزمره باشند.

کابینت های کم عمق آشپزخانه را بزرگتر نشان میدهد
استفاده از کابینت‌ باریک‌تر برای یک منطقه مزایای خود را دارد.

سخت افزار خود را کاهش دهید

از بین بردن درهم و برهمی پیشخوان کابینت برای باز و شاداب نگاه داشتن آشپزخانه مهم است. سعی کنید بیش از حد وسایل را روی صفحه کابینت نگذارید و در صورت امکان آنها را داخل کابینت نگهداری کنید. استفاده از کابینت بدون دستگیره، به طور نامحسوس آشپزخانه شما را بزرگتر نشان میدهد.

سخت افزار خود را کاهش دهید
استفاده از کابینت بدون دستگیره، به طور نامحسوس آشپزخانه شما را بزرگتر نشان میدهد.

در مورد سینک تجدید نظر کنید


افراد اغلب یک سینک دو لگن را برای آشپزخانه خود در نظر میگیرند. سینک های دولگن بزرگ کاربردهای خود را دارند، اما اگر یک سینک تک لگن را انتخاب کنید، می تواند آشپزخانه را بزرگتر نشان دهد. همچنین فضای ذخیره سازی بیشتری را در اختیار شما میگذارد. اگر از ماشین ظرفشویی استفاده میکنید به شما پیشنهاد میکنم از سینک تک لگن استفاده کنید.

شما میتوانید مقاله پیکربندی سینک آشپزخانه و انواع آن را بخوانید.

اگر یک سینک تک لگن را انتخاب کنید، می تواند آشپزخانه را بزرگتر نشان دهد.

کابینت های دکوری آشپزخانه را بزرگتر نشان میدهد

یک ترفند دیگر برای نمایش بزرگتر آشپزخانه وجود دارد. از درب های ویترینی برای برخی از کابینت های دیواری خود استفاده کنید. از این کابینت برای نمایش ظروف دکوری جذاب استفاده کنید. اما اگر محدودیت فضای ذخیره سازی دارید و امکان از دست دادن فضا را ندارید میتوانید از شیشه های مات استفاده کنید.

کابینت های دکوری آشپزخانه را بزرگتر نشان میدهد.
از درب های ویترینی برای برخی از کابینت های دیواری خود استفاده کنید.

نورپردازی مناسب

واقعا نمیدانم چگونه باید اهمیت نورپردازی خوب را مورد تاکید قرار دهم. متاسفانه در اکثر آشپزخانه ها وضعیت نورپردازی بسیار فاجعه بار است. نور را در زیر، بالا و حتی داخل کابینت ها اضافه کنید تا آشپزخانه بسیار روشن تر و بزرگتر نمایش داده شود. سایه های تیره اطراف کابینت ها از نظر بصری فضا را کوچک می کنند.

شما میتوانید مقاله نور آشپزخانه ایده آل و مدرن را بخوانید.

نورپردازی مناسب

در صورت نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان میتوانید با شماره 09125261279 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *