09125261279

مقاله

۱۶ مهر ۱۴۰۲

از رنگ سفید چه زمانی در آشپزخانه استفاده کنیم؟

آیا کابینت سفید برای آشپزخانه ایده آل است؟ بعضی از افراد اصرار به استفاده از رنگ سفید برای کابینت آشپزخانه خود دارند. بعضی دیگر استفاده از این رنگ را نمی پسندند. برخی این رنگ را یک رنگ سرد و بی روح میدانند و برخی دیگر برای آن احترام زیادی قائل هستند. در حال حاضر قصد ورود به این دعوا را ندارم. قبلا در مورد آن نوشته ام و در آینده هم خواهم نوشت. اما گاهی استفاده از رنگ سفید یک پیشنهاد اصولی است. بسته به حالات روحی افراد، موقعیت محیطی، کاربری که برای یک محیط در نظر گرفته اند و دلایل دیگر، رنگ سفید میتواند بسیار کارآمد عمل کند. در این مقاله چند موقعیت را مرور میکنیم.

در فضایی با زمینه رنگی

کابینت سفید برای آشپزخانه های با محیط بسته که دارای کفپوش های رنگی هستند بسیار مناسب است. یکی از خواص رنگ سفید برجسته کردن رنگهای دیگر است. انتخاب یک کابینت مثلا کابینتی با ام دی اف طرح چوب در آشپزخانه ای که دارای کفپوش پارکت میباشد یک انتخاب اشتباه است چرا که بشدت محیط آشپزخانه را شلوغ و کلافه کننده میکند. البته توصیه میکنم از یک رنگ نزدیک به سفید مثل کرم بسیار روشن در قسمتی از کابینت استفاده نمایید. این موضوع از تسلط نقش سفید بر محیط آشپزخانه جلوگیری مینماید همچنین مانع خودنمایی کفپوش آشپزخانه هم نمیشود.

از رنگ سفید چه زمانی در آشپزخانه استفاده کنیم؟
کابینت سفید برای آشپزخانه های با محیط بسته که دارای کفپوش های رنگی هستند بسیار مناسب است.

کسانی که به نور فراوان نیاز دارند

آشپزخانه ایده آل برای افرادی که به نور فراوان علاقمند هستند ارتباط مستقیم با نور طبیعی فراوانی که از طریق پنجره ها به داخل می ریزد دارد. اما به دلایل زیادی، این سناریو اغلب امکان پذیر نیست. بهترین راه حل استفاده از کابینت سفید و نور مصنوعی خوب است. اما استفاده از کابینت یکدست سفید هم خسته کننده است. شما میتوانید با استفاده از وسایل استیل هم مشکل یکنواختی رنگ سفید را حل کرده و هم به بازتاب بهتر نور کمک کنید.

شما میتوانید مقاله نورپردازی آشپزخانه و نحوه انتخاب آن را بخوانید.

کسانی که به نور فراوان نیاز دارند

برای کسانی که می خواهند آثار هنری رنگارنگ یا کلکسیونی را در آشپزخانه خود به نمایش بگذارند

برای کسانی که می خواهند آثار هنری یا کلکسیونی را در آشپزخانه خود به نمایش بگذارند یک آشپزخانه سفید پس زمینه عالی را برای این امر فراهم می کند. محیط سفید یک فضای گالری مانند ایجاد میکند که در آن اشیاء هنری به نمایش گذاشته شده و توجه کامل شما را به خود جلب می کند.

برای کسانی که می خواهند آثار هنری رنگارنگ یا کلکسیونی را در آشپزخانه خود به نمایش بگذارند
محیط سفید یک فضای گالری مانند ایجاد میکند.

برای آشپزخانه های کوچک رنگ سفید ایده آل است

کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک یک انتخاب مناسب است چرا که آشپزخانه را بزرگتر نشان میدهد و باعث می شود جادارتر از آنچه هست به نظر برسد.

شما میتوانید مقاله آشپزخانه کوچک و پنج ویژگی ضروری را بخوانید.

برای آشپزخانه های کوچک رنگ سفید ایده آل است.
کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک یک انتخاب مناسب است.

در صورت نیاز به مشاوره تخصصی و رایگان میتوانید با شماره 77650164-021 تماس حاصل فرمایید.

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *